Hieronder vind je het antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Vind je toch niet het antwoord dat je zoekt? Contacteer ons dan via info@smaakboerderij.be en we helpen je graag verder.

  1. Welke producten verkopen jullie momenteel?
  2. Hoe plaats ik een bestelling?
  3. Hoe kan ik betalen?
  4. Hoe kan ik een bestelling annuleren?
  5. Hoe kan ik een bestelling wijzigen?
  6. Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
  7. Wanneer kan ik producten afhalen?
  8. Wat als ik een bestelling niet kan ophalen op het voorziene tijdstip?
  9. Ik ontving geen bevestiging van mijn bestelling

 

    1. Welke producten verkopen jullie momenteel? Dit jaar verkopen we verschillende soorten pluimvee en konijn. Alle dieren groeien op in mobiele rennen in onze weide. Het aanbod varieert door het jaar.Producten die in de loop van 2021 beschikbaar zijn:
      • Weide-kip
      • Fijnproevers-kip
      • Eend
      • Kwartel
      • Parelhoen
      • Konijn

      Je vindt alles over de producten die momenteel te bestellen zijn in onze winkel.

 

    1. Hoe plaats ik een bestelling? Je surft naar onze winkel waar je online je bestelling kan plaatsen.
      • Je kiest het product en het aantal en dat wordt in je winkelwagentje geplaats.
      • Klaar met kiezen? Klik dan links op ‘winkelmand bekijken’. Je kan daar nog wijzigingen aanbrengen of een kortingscode toevoegen.
      • Klik op ‘bestellen’ om je bestelling door te geven
      • Vul je gegevens in. Heb je specifieke wensen of opmerkingen, gebruik dan het vakje ‘opmerkingen’.
      • Accepteer onderaan de voorwaarden en plaats je bestelling met een druk op de knop
      • Je krijgt een automatisch mailtje dat je bestelling is doorgestuurd.
      • Wij bekijken je bestelling en zenden je een bevestiging als alles in orde is. Indien er iets onduidelijk is, contacteren we je. In je bevestiging krijg je alle instructies rond afhaal en betaling.

 

    1. Hoe kan ik betalen? Momenteel kan je bij ons betalen op volgende manieren:
      • Via online bankieren met je smartphone: scan de code en betaal
      • Via Payconiq met je smartphone: scan de code en betaal
      • Cash (liefst vermijden om praktische redenen, maar het kan wel)

      Je betaalt bij afhaal van je bestelling. Je producten worden namelijk gewogen en niet elke kip weegt exact evenveel natuurlijk. We werken daarom niet met een ‘standaardprijs’ per product, je betaalt voor het juiste gewicht.

 

    1. Hoe kan ik een bestelling annuleren? Contacteer ons liefst ten laatste een week voor de afhaaldatum indien je een bestelling wilt annuleren. Op die manier kunnen we nog iemand anders vinden om de producten over te nemen. Je kan ons een mailtje sturen op bestelling@smaakboerderij.be of bellen naar 0498/086311  Hou best je bestelbevestiging bij de hand, zodat je ons makkelijk het nummer van de bestelling kan geven.

 

    1. Hoe kan ik een bestelling wijzigen? Krijg je de bevestiging van je bestelling in je mailbox en zie je dan pas dat je een foutje hebt gemaakt? Misschien heb je een verkeerd product aangevinkt, of klopt het aantal niet van je bestelling? Contacteer ons dan even en we zetten het voor je recht. Dit kan via mail naar bestelling@smaakboerderij.be of bellen naar 0498/086311. Vermeld in je mail het bestelnummer (zie bevestigingsmail), dan kunnen we die snel terugvinden en aanpassen in ons systeem.

 

    1. Waar kan ik mijn bestelling afhalen? Je haalt je bestelling op bij de SmaakBoerderij. Ons adres: Molenweg 1, 9800 Gottem (Deinze) Informatie over bereikbaarheid en parking vind je hier.

 

    1. Wanneer kan ik producten afhalen?  VERSE producten: Tussen april en oktober kan je verse producten afhalen op de boerderij. Dit gebeurt telkens het laatste volle weekend van de maand. Je kan je bestelling ophalen op vrijdag tussen 15h en 19h30 of op zaterdag tussen 10h en 12h.Een overzicht van de afhaalmomenten voor 2021 vind je hieronder:
      • 21 en 22 juli
      • 4 en 5 september
      • 24 en 25 september
      • 29 en 30 oktober

      DIEPGEVROREN producten, pasta, kruiden, siropen, confituur

      Buiten de vaste afhaalmomenten kan je ook diepgevroren vlees afhalen. Dit zijn steeds recente producten, die we meteen na de slacht invriezen om de kwaliteit te garanderen. Onze voorraad houden we klein, dus dit kan enkel zolang de voorraad strekt.

      Wil je graag iets bestellen tussen de afhaalmomenten door? Of lukt het je niet om in een afhaalweekend op te pikken? Stuur dan een mailtje naar bestelling@smaakboerderij.be of bel naar 0498/086311. En dan laten we je weten welke producten voorradig zijn en spreken we een gepast afhaalmoment af.

 

    1. Wat als ik een bestelling niet kan ophalen op het voorziene tijdstip? Kan je door omstandigheden je bestelling toch niet oppikken op het voorziene afhaalmoment? Contacteer ons dan via mail naar bestelling@smaakboerderij.be of bel naar 0498/086311. We vriezen je verse producten meteen in om de kwaliteit te garanderen en we spreken met jou een geschikt moment af voor afhaal.

 

  1. Ik ontving geen bevestiging van mijn bestelling Na het plaatsen van je bestelling op de website krijg je een automatisch mailtje dat zegt dat je bestelling is doorgegeven. Gezien dit een automatisch mailtje is dat uit de webwinkel vertrekt, bestaat de kans dat de filter in je e-mail het ziet als ‘spam’ ‘junk’ of ‘reclame’. Kijk dus best even in die mapjes in je mail om te kijken of het daar is terecht gekomen. Heb je na een paar uur nog niets ontvangen en twijfel je of we je bestelling wel hebben ontvangen? Stuur dan een mailtje naar bestelling@smaakboerderij.be en vermeld om welke bestelling het gaat (naam + welke producten). We kijken het dan voor je na.  Eenmaal we je bestelling verwerkt hebben, ontvang je ook nog een afzonderlijke afhaalmail met praktische informatie. Indien er iets onduidelijk is in je bestelling, contacteren we je via mail of telefoon. Je afhaalmail kan enkele dagen op zich laten wachten, omdat we de bestellingen gegroepeerd verwerken. Wees dus niet ongerust als je niet meteen de dag nadien een afzonderlijke afhaamail ontvangt. Nadert de afhaaldatum en heb je toch geen afhaalmail mogen ontvangen? Contacteer ons dan gerust op bestelling@smaakboerderij.be of 0498/086311 en we kijken het voor je na.

De SmaakBoerderij nieuwsbrief?

Holler Box