Hieronder vind je het antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Vind je toch niet het antwoord dat je zoekt? Contacteer ons dan via info@smaakboerderij.be en we helpen je graag verder.

Welke informatie zoek je?

Welke producten verkopen jullie momenteel?

Dit jaar verkopen we verschillende soorten pluimvee, konijn en lamsvlees. Alle dieren groeien op in mobiele rennen in onze weide. Het aanbod varieert door het jaar. Producten die in de loop van dit jaar beschikbaar zijn:

  • Weide-kip
  • Eend
  • Parelhoen
  • Konijn
  • Lam

Deze producten kan je bestellen in onze winkel

Hoe plaats ik een bestelling?

 Je surft naar onze winkel waar je online je bestelling kan plaatsen.

  • Je kiest het product en het aantal en dat wordt in je winkelwagentje geplaats.
  • Klaar met kiezen? Klik dan links op ‘winkelmand bekijken’. Je kan daar nog wijzigingen aanbrengen.
  • Klik op ‘bestellen’ om je bestelling door te geven
  • Vul je gegevens in. Heb je specifieke wensen of opmerkingen, gebruik dan het vakje ‘opmerkingen’.
  • Accepteer onderaan de voorwaarden en plaats je bestelling met een druk op de knop
  • Je krijgt een automatisch mailtje dat je bestelling is doorgestuurd.
  • Wij bekijken je bestelling en zenden je een bevestiging als alles in orde is. Indien er iets onduidelijk is, contacteren we je. In je bevestiging krijg je alle instructies rond afhaal en betaling.
  • Enkele dagen voor het afhaalmoment krijg je van ons nog een herinneringsmailtje

Hoe kan ik betalen?

Momenteel kan je bij ons betalen op volgende manieren:

  • Via online bankieren met je smartphone: scan de code en betaal
  • Via Payconiq met je smartphone: scan de code en betaal
  • Cash (liefst vermijden om praktische redenen, maar het kan wel)
    1.  

Je betaalt bij afhaal van je bestelling. Je producten worden namelijk gewogen en niet elke kip weegt exact evenveel natuurlijk. We werken daarom niet met een ‘standaardprijs’ per product, je betaalt voor het juiste gewicht.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Contacteer ons liefst ten laatste een week voor de afhaaldatum indien je een bestelling wilt annuleren. Op die manier kunnen we nog iemand anders vinden om de producten over te nemen. Je kan ons een mailtje sturen op bestelling@smaakboerderij.be of bellen naar 0498/086311  Hou best je bestelbevestiging bij de hand, zodat je ons makkelijk het nummer van de bestelling kan geven

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

Krijg je de bevestiging van je bestelling in je mailbox en zie je dan pas dat je een foutje hebt gemaakt? Misschien heb je een verkeerd product aangevinkt, of klopt het aantal niet van je bestelling? Contacteer ons dan even en we zetten het voor je recht. Dit kan via mail naar bestelling@smaakboerderij.be of bellen naar 0498/086311. Vermeld in je mail het bestelnummer (zie bevestigingsmail), dan kunnen we die snel terugvinden en aanpassen in ons systeem.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Je haalt je bestelling op bij de SmaakBoerderij. Ons adres: Molenweg 1, 9800 Gottem (Deinze) Informatie over bereikbaarheid en parking vind je hier.

Wanneer kan ik mijn producten afhalen?

Als je via onze webshop vlees hebt besteld, dan kan je dit ophalen tijdens het afhaalweekend. Tijdens dat weekend kan je bij ons terecht op vrijdag van 16u tot 18u30 en op zaterdag van 9u tot 13u.

Wat als ik een bestelling niet kan komen ophalen op het voorzien tijdstip?

Kan je door omstandigheden je bestelling toch niet oppikken op het voorziene afhaalmoment? Contacteer ons dan via mail naar bestelling@smaakboerderij.be of bel naar 0498/086311. We vriezen je verse producten meteen in om de kwaliteit te garanderen en we spreken met jou een geschikt moment af voor afhaal.

Ik ontving geen bevestiging van mijn bestelling!

Na het plaatsen van je bestelling op de website krijg je een automatisch mailtje dat zegt dat je bestelling is doorgegeven. Gezien dit een automatisch mailtje is dat uit de webwinkel vertrekt, bestaat de kans dat de filter in je e-mail het ziet als ‘spam’ ‘junk’ of ‘reclame’. Kijk dus best even in die mapjes in je mail om te kijken of het daar is terecht gekomen.

Heb je na een paar uur nog niets ontvangen en twijfel je of we je bestelling wel hebben ontvangen? Stuur dan een mailtje naar bestelling@smaakboerderij.be en vermeld om welke bestelling het gaat (naam + welke producten). We kijken het dan voor je na. 

Eenmaal we je bestelling verwerkt hebben, ontvang je ook nog een afzonderlijke afhaalmail met praktische informatie. Indien er iets onduidelijk is in je bestelling, contacteren we je via mail of telefoon. Je afhaalmail kan enkele dagen op zich laten wachten, omdat we de bestellingen gegroepeerd verwerken. Wees dus niet ongerust als je niet meteen de dag nadien een afzonderlijke afhaalmail ontvangt. Nadert de afhaaldatum en heb je toch geen afhaalmail mogen ontvangen? Contacteer ons dan gerust op bestelling@smaakboerderij.be of 0498/086311 en we kijken het voor je na.

Vergeet jouw bestelling niet af te ronden!

Je winkelwagen is momenteel leeg.

Terug naar winkel